Klantenservice

Hoe kunnen we je helpen?

Wij proberen onze webshop zo duidelijk mogelijk van informatie te voorzien. Denk bijvoorbeeld aan het vermelden van de snelle levertijden bij onze producten en heldere prijzen!

Desondanks kan het zo zijn dat je een vraag hebt tijdens het shoppen in onze winkel. En daar geven wij graag antwoord op! De meest gestelde vragen vind je bovenaan deze pagina. Daaronder een overzicht van de meest gestelde vragen per categorie.

Heb je een vraag die er niet bij staat? Stuur ons dan gerust een mailtje.

Meest gestelde vragen

Wij vinden een snelle levertijd heel belangrijk. Onze producten zijn gepersonaliseerd en speciaal voor jou gemaakt. Hierdoor is de gemiddelde levertijd na bestelling 2 – 3 werkdagen.

Heb je een afleveradres buiten Nederland? Dan kan het zijn dat je bestelling iets langer onderweg is.

Standaard pakketpost bezorging is via PostNL. Nederland € 7,50 en België € 10,75.

Ja, wij bieden jou de mogelijkheid voor wederverkoop van onze producten. Stuur ons hiervoor een mailtje en we bekijken graag de mogelijkheden voor jouw (web)shop!

Heb je een account aangemaakt? Dan bewaren we je factuur online in je persoonlijke en beveiligde account Zo kun je een factuur gemakkelijk raadplegen.

Heb je geen account aangemaakt? Dan heb je na de voltooiing van je bestelling een email ontvangen ter bevestiging. Hieraan is als bijlage je factuur toegevoegd. Mocht je deze niet meer kunnen vinden? Geen nood! Bericht ons en we sturen je een kopie.

Bestellen & Bezorgen

In 3 eenvoudige stappen:

  1. Leg een artikel in je winkelwagentje en ga naar bestellen.
  2. Controleer en voer in. Denk aan naam, het adres en andere info.
  3. Rond af door te betalen. Dat kan met iDEAL, PayPal, vooruitbetaling, creditcard of, indien aangeboden, achteraf.

Als je nog geen account hebt dan kun je dit tijdens het bestellen aanmaken. Als je een probleem hebt tijdens het bestellen, verwijder dan je cookies en probeer het opnieuw. Wil je een bestelling plaatsen voor grotere aantallen? Vraag dan een offerte aan.

Nee, helaas is dit niet mogelijk. Om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Wanneer je bestelling nog niet is verzonden kan je deze wel annuleren.

Standaard pakketpost bezorging is via PostNL. Nederland € 7,50 en België € 10,75.

Wij vinden een snelle levertijd heel belangrijk. Onze producten zijn gepersonaliseerd en speciaal voor jou gemaakt. Hierdoor is de gemiddelde levertijd na bestelling 2 – 3 werkdagen.

Heb je een afleveradres buiten Nederland? Dan kan het zijn dat je bestelling iets langer onderweg is.

Cadeaubon

Je kunt de LaFelin.nl cadeaubon net als onze andere producten bestellen. Selecteer het gewenste bedrag voor de cadeaubon, voeg het toe aan je winkelmandje en maak je bestelling compleet.

We hebben cadeaubonnen met een aantal vaste waardes. Hiermee kun je doorgaans uitstekend uit de voeten om je cadeaubon te bestellen. Het kan altijd zo zijn dat je een bepaald bedrag in je hoofd hebt wat je wilt besteden of cadeau doen. Ook dan kunnen wij hiervoor in overleg een persoonlijke cadeaubon maken voor je. Mail ons hiervoor.

Onze cadeaubonnen ontvang je digitaal. In je mail heb je een cadeaucode ontvangen.

Selecteer eerst je gewenste producten, voeg deze toe aan je winkelmandje en ga verder met afrekenen. Op de afrekenpagina heb je de mogelijkheid om de cadeaucode, die je eerder van ons hebt ontvangen, in te voeren.

Indien de cadeaubon aan de voorwaarden voldoet, dan zal het in mindering gebracht worden op het bestelbedrag.

De cadeaubon kan uitsluitend in zijn geheel in onze webshop ingeleverd worden. Dit doe je in tijdens het afrekenproces.

Inwisselen voor contacten is niet mogelijk.

Betalen

Je kan met geld of met cadeaubonnen betalen. Welke betaalmethode je ook kiest, je betaalt sowieso veilig in onze shop.

– iDEAL
– Bancontact
– PayPal / Creditcard
– Cadeaubon LaFelin.nl

Op dit moment is het (nog) niet mogelijk om achteraf via de webshop te betalen.

Je kunt je bestelling uiteraard wel afronden met een andere betaalmethode. Betaal je liever niet meteen? Bij creditcard wordt het bedrag pas afgeschreven als je product verzonden is.

Op rekening betalen is op dit moment alleen mogelijk indien je als wholesale relatie bij ons bekend bent. In onze webshop kun je momenteel niet op rekening betalen.

Indien je voor de betaalmethodes: iDEAL, PayPal / Creditcard hebt gekozen dan zie je direct of je betaling door ons is ontvangen. Na ontvangst van de betaling zullen we overgaan tot ontwerpen van de producten.

Mijn gegevens

Ben je voor het eerst of ben je een nieuwe klant? Dan kun je bestellen en tegelijkertijd je LaFelin.nl account aanmaken. Heb je nog geen product op het oog uit onze webshop? Ga dan naar Mijn account en klik op ‘Registreren’ om een account aan te maken.

Dat kan natuurlijk altijd gebeuren. Maar geen probleem: even je e-mailadres invullen, klikken en we mailen je meteen een linkje om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Nieuwe naam of adres? Je kunt je persoonlijke gegevens makkelijk aanpassen in je persoonlijke account.

Heb je een account aangemaakt? Dan bewaren we je factuur online in je persoonlijke en beveiligde account Zo kun je een factuur gemakkelijk raadplegen.

Heb je geen account aangemaakt? Dan heb je na de voltooiing van je bestelling een email ontvangen ter bevestiging. Hieraan is als bijlage je factuur toegevoegd. Mocht je deze niet meer kunnen vinden? Geen nood! Bericht ons en we sturen je een kopie.

Retourneren & Annuleren

Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder.
Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@lafelin.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Producten die je niet kunt retourneren zijn:
– Gepersonaliseerde producten (bijv. geboortedata, naam enz.)
– Speciaal in opdracht bestelde producten
– Cadeaubonnen en –kaarten
– Producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling is verbroken.

Allereerst horen we graag de reden waarom je een product retour wilt sturen. Maak je retour kenbaar via de email o.v.v. artikelnummer, bestelnummer en reden. Nadat wij de retour hebben bevestigd stuur je het product / de producten retour aan ons. Gebruik hiervoor het adres zoals vermeldt op de website. Je kunt ook retourneren via het modelformulier voor herroeping.

In de meeste gevallen wel. De kosten voor een retourzending komen voor eigen rekening. Mocht het anders zijn, waardoor wij de kosten van een retourzending op ons nemen, dan brengen wij u hiervan op de hoogte.

Een product of producten welke je retour wilt sturen mag je retourneren aan:

LaFelin.nl
Bobinestraat 7-27
3903 KE Veenendaal
o.v.v.: Retour + Bestelnummer

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@lafelin.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Contact

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Stuur ons een mail en we beantwoorden je graag!
Bellen mag natuurlijk ook: 0318-230014

De waardering van lafelin.nl/ bij WebwinkelKeur Reviews is 9.9/10 gebaseerd op 13 reviews.
× Chat